PayiQ Ticketsiin liittyy ensimmäiset liikennöitsijät

PayiQ Ticketsin tuotevalikoima laajenee entisestään. Sovelluksella voi nyt ostaa mobiililippuja myös Ventoniemi Oy:n ja Nurmijärven Linja Oy:n reiteille.

PayiQ Tickets on uuden sukupolven mobiililippusovellus, jolla lippujen ostaminen on helppoa, nopeaa ja turvallista. Lippujen tilaaminen, maksaminen ja käyttäminen tapahtuvat kaikki kätevästi sovelluksen avulla.

”Olemme ottaneet käyttöön PayiQ:n mobiililipun täydentämään lippuvalikoimaamme. On tärkeää tarjota helppo ja yksinkertainen maksutapa myös mobiililaitteille. Järjestelmä helpottaa asiakkaiden lipun ostoa tilanteissa, joissa heillä ei ole käteistä rahaa käytettävissä. Se on kätevää myös esimerkiksi nuorten käytettäväksi. Lisäksi mobiilisovellus tarjoaa jatkossa loistavan alustan erilaisten tarjousten toteuttamiseen. Alkuvaiheessa mobiililippu on käytössä Nurmijärven Linja Oy:n linjaliikenteessä.” sanoo Antti KorsisaariNurmijärven Linja Oy:n ja Korsisaari-yhtiöiden toimitusjohtaja.

PayiQ Tickets-sovelluksella voi ostaa lipputuotteita ympäri Suomea. Sovelluksesta löytyvät jo muun muassa Lahden, Jyväskylän, Turun ja Oulun joukkoliikenteen bussiliput ja valikoimaan tulee koko ajan uusia kaupunkeja ja reittejä. Sovellus on ladattavissa ilmaiseksi älypuhelimille Google Play ja App Store-kaupoissa. Se tukee yleisimpiä digitaalisia maksutapoja kuten puhelinlaskun yhteydessä maksettavaa Mobiilimaksua sekä pankki- ja luottokortteja.

”Pilvipohjainen sovelluksemme mahdollistaa vaivattoman siirtymisen perinteisistä lipuista dynaamisiin palveluihin ja tuotteisiin. PayiQ Tickets eroaa merkittävästi perinteisistä, erillisistä lippusovelluksista. Se tarjoaa asiakkaillemme valmiin ratkaisun ilman hintavia tuotekehitys- tai ylläpitokustannuksia. Sen avulla asiakkaamme voivat siirtyä mobiiliaikaan ennennäkemättömän nopeasti. Sen etuja käyttäjille ovat helppous ja yksinkertaisuus – käyttäjillä ei enää ole tarvetta erillisille sovelluksille, korteille tai latauksille, koska kaiken voi hoitaa yhdellä älypuhelinsovelluksella.” kertoo sovelluksen kehittäneen PayiQ:n toimitusjohtaja Tuomo Parjanen.