PayiQ Ticketsiin liittyy uusia kaupunkeja

PayiQ Ticketsin käyttäjäkunta laajenee entisestään, kun palvelun ottavat käyttöön Joensuun ja Mikkelin joukkoliikenne. Uuden sukupolven mobiililippu on edullinen ja vaivaton tapa hyödyntää joukkoliikennettä eri puolella Suomea.

PayiQ Tickets on uuden sukupolven mobiililippusovellus, jolla lippujen ostaminen on helppoa, nopeaa ja turvallista. Lippujen tilaaminen, maksaminen ja käyttäminen tapahtuvat kaikki kätevästi sovelluksen avulla. Kaupungeille ja liikennöitsijöille se tarjoaa kätevän tavan tarjota asiakkaille vaihtoehtoja matkalippujen hankintaan. Sekä Mikkelissä että Joensuussa lippuvalikoimaan kuuluvat aluksi aikuisten ja lasten kertaliput eri vyöhykkeille.

PayiQ Tickets on ladattavissa ilmaiseksi älypuhelimille Google Play ja App Store-kaupoissa. Mobiilisovellus tukee kaikkia käytetyimpiä maksutapoja kuten puhelinlaskun yhteydessä maksettavaa Mobiilimaksua sekä pankki- ja luottokortteja.

”Olemme iloisia, että Joensuu ja Mikkeli ovat liittyneet laajenevaan joukkoon kaupunkeja, jotka käyttävät PayiQ:n mobiilisovellusta joukkoliikenteen lippupalvelujen toteuttamiseen”, kertoo PayiQ:n toimitusjohtaja Tuomo Parjanen, ja jatkaa ”Teknologiamme avulla uusien tuotteiden ja palvelujen toteuttaminen on helppoa ja joustavaa. PayiQ Tickets -sovelluksen etuja käyttäjille ovat helppous ja yksinkertaisuus – käyttäjillä ei ole tarvetta erillisille sovelluksille, koska kaiken voi hoitaa yhdellä älypuhelinsovelluksella.”

PayiQ Tickets -sovelluksella voi ostaa lipputuotteita ympäri Suomea. Sovelluksesta löytyvät jo muun muassa Imatran,JyväskylänKuopionLahdenLappeenrannanOulunRiihimäen ja Turun joukkoliikenteen bussiliput ja valikoimaan tulee koko ajan uusia kaupunkeja ja reittejä.